In search for Echochrome

Echochrome är ett stilistiskt, snygg pusselspel från JapanStudio (Som är Sony's inhouse utvecklarstudio för spel). När jag letade genom mina nummer av Level (Oh ja, är en trogen prenumerant av spelmagasinet) hittade jag mycket godbitar att läsa. Då (nummer 21 - 23) hade man begränsad smak då man var rätt fattig och huvudintresset ändå låg på det jag jobbar med vilket gjorde att man hoppade över att läsa det som inte var intressant (Jag menar, du läser väl inte heller ALLA artiklar i de tidningar du köper, eller?).
Nu märker jag att jag missat en hel del godbitar - som mitt lilla intresse som växt och mognat lite kräver att jag läser. Eftersom att jag inte vet vad spelet hette fick jag ju göra ett rätt generellt sök, men med denna fråga (pusselspel + psp) på google.Efter 2 klick var jag rätt och kunde hitta en fin video på första trailern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0