Två eller en? Nätverk eller individuellt?

jag har suttit och funderat på detta tidigare. Ska man ha en blog där man väsenskiljer allt som har med mig att göra och min illustrationer? Det är svårt. Eftersom det handlar mycket om vad som ska få synas, var det ska laddas upp... Nätverkande vs Independent. Så svårt. För de som vill kika på de illustrationer som redan finns uppe är det bara att klicka sig vidare till min blogg på blogg.se (som för övrigt börjar växa till sig som bloggingplattform); draktorget.blogg.se - förvånade över namnet?
Detta kunde man läsa i min andra blog. Lite annan content men som ligger på en individuel domän. Vad tycker ni? Nätverk eller individualitet? Två eller en blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0