Att svara på kommentarer

Eftersom många verkar gå till andras bloggar och svara: Jag förstår ju att det är perfekt reklam för sig själv men, sluta! Det är inte hett, det är inte korrekt och det fullkomligt irrelevanta svar på ett inlägg som handlar om något helt annat.

Hur ofta har följande att göra med vad blogg.se har missat?
ska och ska.... haha.... inte kul o sminka sig med det när det ser ut sådär direkt men XD
Eller frågor om ipadresser eller om actionscripting? Kul att ni svarar men seriöst, är jag intresserad av att läsa svaren - vilket jag tenderar att vara om jag ställer en fråga - så går jag tillbaka till just det inlägget. Nettetiquette, tack!

Detta skapar dessutom mervärde för din blogg. Idag stödjer alla moderna webbläsare (Internet Explorer, Opera, Safari, Mozilla Firefox samt Campino) RSS-flöden som inte bara gör att man kan kolla ALLA kommentarer som har skrivits, alla kommentarer för ett inlägg och alla nya bloggartiklar genom att enbart bokmärka 3 flöden (Eller en eller vad man nu vill hålla koll på). Det går dessutom lägga dessa i en mapp vilket gör det lättare att hålla ordning i mappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0