Möter våren med glass, bad och sushi

Det var första April igår. Blev ni något lurade? Jag lyckades fånga ett par vilsna själar i mitt lilla Facebook-skämt där jag sökte folk att anställa då jag lyckats fånga ett större projekt i mina nät. Alldeles utomordentligt!

Utan att ha lurat människor hanns det med otroligt mycket. Fick trättat Björns pingla igår, samt det lilla energiskottet Elmo de har hand om. Vårvädret till ära så gick vi på en trevlig promenad runt området de bor i som råkar vara en del av mitt barndoms område i Göteborg.  Första glassen för i år blev också uppäten för min del. Sedan bar det av att bada! I delsjöns kalla vatten hälsade man snabbt på fiskarna och avslutade dagen med lite Sushi! Och vilken smak! Mums! Det ska absolut ätas igen! Fantastisk mat. Där på Andra Långgatan 7 - Yokohama. Väl hemma igen upptäckte jag att man vunnit ett nyckelband i tävlingen som jag skickade min röst mest på skoj till. :-) Mycket roligt ^^

Första glassen för i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0