New place, new times

Ja, så är det faktiskt, medan allt har rullat på i en nästa diabolisk takt fram till nu så har jag också hunnit med att byta boendeort (Två månader framöver minst iallafall), få god lön för mitt hårda slit ute på Hissingens höjder, och planlagt en hel del, och idag blir det till och med ett besök på West Coast Riot. En-dags festivalen ute på Bananpiren (Frihamnen, Göteborg) som har band som Bad Religion, NoFX, Flogging Molly, The Used och Millencollin.

Bilder från rummet jag hyr, från festivalen, och på mina senaste kreationer (För jag tecknar fortfarande en del när jag inte somnar på grund av min sömnbrist) kommer till helgen när jag äntilgen har ledigt från det mesta.

Så är det återigen en ny period i mitt liv. Den kanske inte blir lång, men det kan komma att bli väldigt kul, är ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0